tiistai 25. huhtikuuta 2017

Ostoksia ja tasalukubongausta

Viime viikon perjantaina olin Helsingin Messukeskuksessa messuilla. Kädentaitomessuilta ostin Veera Välimäen Huivileikki- kirjan vain 5 eurolla. Minusta se oli ilmainen, kun sain vielä kangaskassin kaupanpäälle.


Messuilta hurautin Järvenpäähän Lentävään Lapaseen puikko- ostoksille.
Prymin uusia Ergonomics- sukkapuikkoja olen halunnut kokeilla siitä saakka, kun ne viime vuoden lopulla tulivat markkinoille.  Pieniä kokoja on ollut lähes mahdoton saada. Nyt olin oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Vielä en ole kokeillut 20 cm pituisia 3 mm: n kokoisia sukkapuikkoja. Oletko sinä kokeillut näitä uutuuspuikkoja?
Toinen puikko- ostokseni oli ChiaoGoo lace- pyöröpuikko kokoa 5 mm 80 cm: n kaapelilla. Tämäkin pukkomerkki on minulle uusi tuttavuus.



Blogini kävilaskuri lähestyy tasalukua. Lupaan lähettää jonkun kivan yllätyksen tasaluvun bonganneelle. Jos kukaan ei saa tasaluvusta koppia, ylläri lähtee lähimmäksi päässeelle. Vielä en tiedä, mikä ylläri tulee olemaan. Varmaankin katson ensin, kuka on tarkin tyttö tai poika ja räätälöin sitten palkinnon hänen mukaansa. Katsotaan, mitä keksin.


8 kommenttia:

  1. Sinä olet tarttunut Huivi-haasteeseen, hienoa! Onpa söpö sydänkuppiruukku narsisseilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun olin jo aloittanut huivin, tajusin, että voin osallistua SNY- haasteeseen.

      Poista
  2. Hauska sattuma: meillä oli tänään yksi käsityökerholaisista tuonut tapaamiseemme nuo Prymin Ergonomics -puikot, ihan sitä varten, että kaikki saivat kokeilla niitä.
    Puikot kiersivät neulojalta toiselle ja nauroimme, että kun sukka koko illan siinä kiertää ja jokainen tekee vuorollaan kerroksen, niin sehän on valmis kun on aika lähteä kotiin :)
    Itse olin kokeillut puikkoja jo aikaisemmin, kun olin käynyt ostoksilla siellä työkokeilupaikassani; heillä oli siellä yhdet puikot asiakkaiden kokeiltavana. Oli aika jännän tuntuiset käteen ja puikkojen kärki tuntui myös jännältä, kun on tottunut noihin perinteisiin.

    Tuo kahvikuppi on kyllä tosiaan ihana, tosi kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla sinun kokemuksesi puikoista. Minäkin olen neulonut noilla puikoilla muutaman kerroksen Lentävässä Lapasessa.

      Poista
  3. nyt se onkin vain 19860???

    Hieno huivi sinulla tulossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minäkin tykkään kovasti huivinalusta. Miten sinun huivisi edistyy? Päästään kumpikin osallistumaan SNY- haasteeseen.

      Poista

Avaa rohkeasti sanainen arkkusi. Kommentit piristävä aina päivääni.