tiistai 22. marraskuuta 2016

Joulukalenteri

Tyttäreni hätään, ettei äidillä ole omaa joulukalenteria, on vastattu: ihana salainen neuleystäväni lähetti minulle ikioman joulukalenterin.



Tänää postilaatikostamme löytyi välimuistaminen salaiselta neuleystävältäni. Sain kirjan, jonka ystäväni haluaa minun kierrättävän eteenpäin, kun olen lukenut kirjan. Saa hihkaista, kuka haluaa lukea kirjan minun jälkeeni. Kirja on siis Kirsi Merimaan "Ennen taivasta ja maata". Jos kukaan ei halua kirjaa, voin kierrättää sen askarteluun, vaikka korttitelineeksi. Lisäksi sain jouluisia tarroja ja kokkausohjeita. Kirsikkana kakun päällä on joulukalenteri, joka kätkee sisäänsä terveiset minulle. Ystäväni toivoo joulukalenterista pientä ohjelmaa koko perheellemme. Okei, perhe saa ihailla kalenteriani jääkaapin ovessa, mutta luukut avaan minä!
Kiitos sinä vielä hetkisen salainen neuleystäväni!

7 kommenttia:

  1. Luettuasi voit viedä kirjan kirjastoon otettavkasi, jos kukaan ei sitä halua lukea. Oikein hyvää loppuviikkoa. t. SNY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle! Kirja on nyt yöpöydälläni odottamassa lukemista.

      Poista
  2. Kiva ylläpito. Kirja on hyvä, olen lukenut kaikki hänen kirjansa.
    Kiirettä pukkaa, ylihumoiseen =^.^=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että kirja on hyvä. Se odottaa lukijaansa yöpöydälläni.
      Tulen sunnuntaina avustajani kanssa noin klo 12. 30. Nähdään!

      Poista

Avaa rohkeasti sanainen arkkusi. Kommentit piristävä aina päivääni.