torstai 27. elokuuta 2015

Liebster Award- tunnustus

 
Minä sain Liebster Award- tunnustuksen Red Dragonilta . Kiitos hurjasti tästä!

Säännöt ovat seuraavanlaiset:

1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä blogisteille.
 
Yritän parhaani mukaan vastata Red Dragonin minulle esittämiin kysymyksiin:
 
 
1. Mikä olisi neuleohje/resepti, minkä haluaisit minun testaavan? Ja miksi?
    Simpukkahuivi, kun olit siitä itsekin kiinnostunut ja minusta sitä on niin kiva     
    virkata. Senhän sä ootkin jo toteuttanut. Hieno homma! 
    Mitään reseptiä mulla ei kyllä ole sulle testattavaksi. Mä en todellakaan oo 
    mikään virtuoosi keittiössä ja sä taas oot. 
2. Mikä sai sinut nauramaan viimeksi?
    Koirieni touhut varmaankin.
3. Miten rentoudut?
    Olen koukussa Pou Popper- peliin. Pelaan sitä ja kuuntelen musiikkia 
    Spotifysta. Siten saan kyllä pääni tyhjäksi kaikesta turhasta. 
4. Lempi leivonnaisesi? Käsityöohjeesi?
    Lempikäsityöohjeeni on tällä hetkellä Simpukkahuivi. Kohta se voi olla joku
    muu. Lempileivonnaiseni... sanotaan nyt vaikka mieheni leipomat   
    mokkapalat. Hänellä on taito hyppysissään saada niistä superkuohkeita. 
5. Oletko heittänyt talviturkin?
    No en todellakaan! Sairaudestani johtuen uiminen on minulle hankalaa. 
    Viimeksi olen uinut noin vuosi sitten uimahallin terapia- altaassa, kun olin
    laitoskuntoutuksessa. Sekin oli paremminkin vesijumppaa fysioterapeuttini
    kanssa. 
6. Lempikukkasi?
    Orvokki. Vanhimman tyttäreni toinen nimi on Orvokki.
7. Oletko käynyt marjassa?
    En! Edes oman pihamme marjapensaista en ole poiminut itse marjoja. Minä
    keskityn marjojen syömiseen. 
8. Kodinkone, mitä ilman et tulisi toimeen?
    Näitä on kyllä montakin, joita ilman olisin pulassa. Olisko tärkein kuitenkin 
    pesukone. Tykkään tosi paljon pyykinpesusta. Se on oikeastaan ihan 
    intohimo minulle. 
9. Lempivärisi?
    Lila
10. Mottosi?
      Näillä mennään! Yritän parhaani muka suhtautua näin MS- tautiini, kun 
      muutakaan en voi. 
11. Mitä haluaisit sanoa minulle?
      Kiitos ystävyydestäsi!
 
Ketäs arvon bloggaajia minä haastasin? Monikin ansaitsisi tämän, mutta minä keskityn nyt omiin lempparibloggaajiini.
 
Retu 
 
11 kysymystä haastamilleni bloggaajille:
 
1. Lempiruokasi ja missä sitä voi syödä? (ravintola, sinun luonasi tai ehkäpä   
    mummolassa)
2. Mitä muuta harrastat, kuin bloggaamista?
3. Mikä on tärkeintä elämässä?
4. Missä olet hyvä?
5. Paras lukemasi kirja/ näkemäsi elokuva?
6. Onko sinulla lemmikkiä/ lemmikkejä? Jos on, kerro minulle jotain siitä/ niistä.
7. Jos saisit muuttaa yhden asian elämässäsi, mikä se olisi?
8. Mukavin muistosi kesältä 2015?
9. Oletko talvi-, kevät-, kesä- vai syksyihminen? Perustele.
10. Suosikkimarjasi?
11. Joko olet miettinyt joulua tai jopa tehnyt jotain sen eteen?  

14 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, koetan tähän ennättää vastaamaan joku päivä. Nämä on kyllä kivoja, tulee kerralla paljon tietoa toisesta ihmisestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että otat haasteen vastaan. Miielenkiinnolla odotan pääseväni lukemaan sinun vastauksiasi.

      Poista
  2. Aivan ihana oli lukea vastauksesi <3. Ja saada lisää kuulla sinusta. Ihana nimi lapsellasi, kun on saanut lempikukkasi nimekseen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisin halunnut kaikille tyttärillemme toiseksi nimeksi kukan, mutta ei keksitty kahdelle tytölle mitään kivoja, joten heidän toiset nimensä ovat Mrjami ja Anneli. Nuo nimet napattiin suvun naisilta.

      Poista
  3. Kiitos haasteesta. Mukavaa saada näitä pitkästä aikaa. Minulla kun yli 200 lukijaa napsahti blogiin niin ei ole paljon sen jälkeen tarvinnut näihin keskittyä vaikka välillä oikein palan halusta osallistua. Kaino vienosti olen muille bloggaajille vinkkaillut, että haastakaa nyt ihmeessä niin vastaus on yleensä kun sulla on niin paljon lukijoita :D joten kovasti kiitos tästä. Otan haasteen ilomielin vastaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun tyttäreni nimi on muuten Lilja ;)

      Poista
    2. Minun tyttäreni nimi on muuten Lilja ;)

      Poista
    3. Kiva, että otat haasteen mielelläsi vastaan. Mielenkiinnolla odotan saavani lukea vastauksesi. Olevinaan syynäsin haastamieni blogien lukijat ja muutamia skippasinkin suuren lukijamäärän vuoksi. Sinun lukijamäärä on mennyt minulta ohi ja hyvä niin. Komea lukijoiden määrä sinulla kyllä on.
      Lilja on kaunis nimi. Se ei tullut eteen, kun mietimme kukkia nimiksi. Muistan että Vuokosta en tykännyt. Nyt mieleeni tulee Kirsikka, joka olisi kiva. Tykkään pitemmistä nimistä toiseksi nimeksi. Meillä kaikkien viiden lapsen etunimet ovat 4- kirjaimista.

      Poista
  4. Oih. Kiitos haasteesta. Vastailen siihen viimistän viikonlopun aikana 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa, että otat haasteen vastaan. Mielenkiinnolla odotan saavani tietää sinusta uusia asioita.

      Poista
  5. Kiitos haasteesta! Vastailen kysymyksiisi (kunhan tässä ehdin ja jaksan päivittää blogia), katsotaan saanko aikaiseksi jatkaa haastetta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieno homma, että vastaat haasteeseen. Odotan jo kovasti saavani lukea vastauksesi kysymyksiini.

      Poista
  6. Kiitti haasteesta. Yritän vastailla kysymyksiisi jossain elämän vaiheessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että otat vastaan haasteen. Kummasta blogistasi saan lukea uusia asioita sinusta?

      Poista

Avaa rohkeasti sanainen arkkusi. Kommentit piristävä aina päivääni.