lauantai 17. marraskuuta 2018

Sitä sun tätä

mitä mieleen juolahtaa... Olen  näköjään ollut vähän lomalla koko blogimaailmasta. Olin kymmenen vuorokautta laitoskuntoutuksessa Maskun neurorologisessa kuntoutuskeskuksessa. Kotiuduin jo reilu viikko sitten ja vasta tänään palasin blogien pariin. Olisi paljon asiaa tännekin, mutta aloitan nyt jostain nurkasta ja jatkan sitten, kun siltä tunntuu.

Ennen Maskun reissuani, lokakuun loppupuolella, olin tapaamassa muutamia blogiystäviäni Lahdessa. Kiitos teille kaikille viihtyisästä illasta! Sain Helvetin Pöllöltä pari isoa kassillista askartelumateriaalia. Minä ja lapset kiitämme! Löysin muuten  kasseista tarvikkeita joululahjapaketointiinkin.


Repu ilahdutti minua tällä  nostalgisella kirjalla. Tämä on näköispainos vuodelta 1948. Kiitos!



Anne oli askarrellut meille jokaiselle ihanan  heijastinkorun  rintapieleen koristeeksi ja turvaa tuomaan. Korun kanssa saamani suklaapatukan nautiskeli kynsitaiteilijani. Aino ja minä kiitämme!



Maskun reissuni aikana olin saanut postia Sinisen sohvan väeltä. Korppi- kortissa  Emäntä ja Isäntä palaavat hyvän mielen tapaamiseemme ja sen voimaannuttavaan vaikutukseen, joka kantaa jokaisen omaan arkeen pitkälle syksyyn. Kiitos postista!


Lokakuu oli Roosa nauha- kuukausi. Pitäisiköhän ottaa jotain puikoille ohjekuvastosta: sukkia, poncho/huivi, pipo, paita, poncho tai lapset?

7 kommenttia:

  1. Oli ihana nähdä pitkästä ja olen iloinen jos kasseista löytyy teille lasten kanssa tekemistä - ettei ollut ihan pelkkää "tyhjensin hyllyt roskista" -kasseja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin, nuo Mary Oljen kirjat meni just oikein päin :) - siis siinä mielessä, että kun sinä ehdit napata toisen ja minä toisen. Minulla tosiaan on juuri tuo sama kirja, mutta sitä kirjaa minkä minä sain Repulta, ei ollut.
      Voin ottaa sen joku kerta mukaan kun tavataan, jos haluat katsoa sitä.

      Poista
    2. Minkä kirjan sinä sait Repulta? Minulla on ennestään "Uusia ja vanhoja virkkuupitsejä".

      Poista
  2. Roosa nauha kuvastoissa on kauniita malleja. Niitä voi toteuttaa monella tavalla eli käyttää niiden ideoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika paljon siinä on kirjoneuletta, mutta onneksi kuvastossa on vähän muutakin.

      Poista
  3. Kiva oli tavata ja kiva kun olet päässyt kuntoutukseenkin.
    Bloggailussa on kausivaihtelua kaikilla :)

    VastaaPoista

Avaa rohkeasti sanainen arkkusi. Kommentit piristävä aina päivääni.