perjantai 2. lokakuuta 2015

Jouluko?

Tänään  minua todellakin hemmoteltiin. Kusti oli polkenut postilaatikkoon vaikka mitä ihanaa.


Osakaisella oli toukokuussa Ositettu elämä - blogissaan tasalukuarvonta. Minä jo luulin missanneeni koko homman, kun huomasin vasta kesän mentyä, että onni oli minua potkaissut. Osakainen muisti minua kuitenkin mahtavalla tavalla. Paketista löytyi lempilankaani Puro Batikia. Tätä väriä minulla ei vielä ole ollukkaan.  Himottaisi taas virkata Simpukkahuivi ja yksi pitäisi saada taas 50- vuotislahjaksi annettavaksi. Rupeaa muodostumaan jo tavaksi: kun ystäväni täyttävät 50 vuotta, saavat he minulta lahjaksi Simpukkahuivin. Lokakuussa meidät on kutsuttu yksille viiskymppisille. Heikille täytyy kyllä keksiä joku muu lahja, kuin Simpukkahuivi. Lisäksi Osakaisen paketissa oli minulle toistakin lankaa: Cewec Marino Soft. Uusi tuttavuus minulle tämä kauniin värinen lanka. Lanka on 100 % akryyliä, mutta ihanan pehmoista. Vielä sain söpöisen kisukortin.
Suuri kiitos Osakainen aivan mahtavasta yllätyksestä!




Sinikalla oli Kirjava lankakerä - blogissaan arvonta, jossa arvattiin Sinikan pojan syntymäpäivä. Minun arvaukseni oli lempinumeroni 3 ja oikea vastaus oli 2. Arvasin niin lähelle, että sain palkinnon: Muista kortilla- kirja ja neulonta- aiheinen kortti.


 Sinikka yllätti minut ihanilla tykötarpeilla korttien askarteluun. Tämä tarrahullu sai mm. tarroja.





Paketista löysin myös nämä söpöiset käsityösakset. Ovat muuten superterävät.Tuhannet kiitokset Sinikalle upeasta ylläripaketista!





Kun olen nyt toista vuotta langanostolakossa (muutamia kertoja olen kyllä sortunut, myönnän), enkä siis saa ostaa lankaa muutakuin tositarpeeseen, ostin sitten lankakerän heijastimen muodossa. Samaan pakettiin ostin tämän vuoden  Roosa Nauha - ohjekuvaston. Kahtena edellisenä vuonna kuvastoissa on ollut vain sukkia. Tämän vuoden kuvastossa on sukkien lisäksi lapasia, peittoja, toukkapussi sekä myssy vauvalle. Kerä- heijastin on siis myös tämän vuoden Roosa Nauha- tuote. ( Tämä ei ole maksettu mainos. )

14 kommenttia:

  1. Ihania juttuja olet saanut. Roosanauha kuvastoa minäkin kovasti kaipailen. Kaikki muut kuvastot minulla onkin aikaisemmista vuosista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on nyt kaikki kolme ilmestynyttä ohje- kuvastoa. Roosa Nauha- linkistä pääset eteenpäin. Valitse siellä tuotteet ja niissä Taito group. Sieltä voit tilata kuvaston hintaan 6 € + postit.

      Poista
  2. Niin ja cewicin lanka <3.
    Roosanauha -kuvasto olisi kiva, vaikka ennätä tekemäänkään mitään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko sulla kokemusta langasta? Mitä käyttöä ehdotat sille? Mehtäemännälle tossa yllä laitoin just ohjeet kuvaston tilaamiseen. Samalla menee rahaa hyvään tarkoitukseen.

      Poista
  3. Upeita paketteja oot sinäki voittanu, onnittelut :-)

    VastaaPoista
  4. Ihania juttuja olet saanut. Lisää jännää tekemistä saat ensi viikolla lokakuun sny paketin muodossa joka on jo kustin poljettavana.
    Iloista viikonloppua!

    #sny22

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle! Nyt mua alkoi jännittää, en malta odottaa.

      Poista
  5. Pakkohan tuota Puro Batikia oli laittaa, kun sitä oli jäänyt lankakoriin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä ihana yllätys. Marino Soft mulla on jo koukulla.

      Poista
  6. Ihana paketti ! Onpa ollut onnea,kivoja palkintoja oot saanut :-) T. MAMMI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrankin mulla on ollut onni matkassa. Pitäisiköhän laittaa lotto vetämään.?

      Poista

Avaa rohkeasti sanainen arkkusi. Kommentit piristävä aina päivääni.