keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Syyskuun kynnet

Syyskuun kynnet minulle teki Reetta. Lähes samanlaiset kynnet minulla on ollut aiemminkin. Mutta kun mä tykkään näistä.






Osallistun Ravelryssa Inspiraatiokuvavaihtoon. Jokainen osallistuja on valinnut 4- 5 kuvaa, jotka häntä inspiroivat käsitöissä. Vaihtopari kokoaa paketin näiden kuvien perusteella. Voin kertoa, ettei ole helppoa koota pakettia tuntemattomalle ihmiselle muutaman kuvan perusteella. Kun lähetin oman pakettini, minua pelotti tosi paljon, etten onnistu ilahduttamaan paketin saajaa. Omaa pakettiani en ole vielä saanut. Sen sijaan postilaatikossa minua odotti kaunis Martta Wendelinin postikortti. Kortissa on aiheeseen sopiva postimerkkikin.






Luin Tuomas Juntusen kirjan "Tuntematon lapsi". Tykkään kyllä kirjasta niin paljon, että ahmin sen lähes yhdeltä istumalta.Harvinaista herkkua on saada lukea isän näkökulmaa isyyteen. Kirjan aihe on raskas: oman lapsen kuolema. En suosittele kirjaa herkimmille lukijoille tai niille, jotka eivät halua kyynelehtiä. Minun ainakin piti lukea kirjaa nessupaketti kainalossa. Sen verran kirja liikutti äiti- ihmistä.


14 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet, taas kerran.
    Minä niin kaipaan niitä pitkiä ja kauniita kynsiä, mutta kun ovat niin kalliita, eivätkä jostain syystä pysy mun omissa kynsissä enää. En viitsi maksaa 80-90 euroa, kun eivät pysy viikkoa kauempaa. Tylsää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä sä oot oikein käynyt kynsiä laittamassa, kun on noin kalliit? En mäkään kyllä tollasta hintaa maksaisi, vaikka mulla nää kyllä pysyy. Mulla on omissa kynsissä geelilakkaus ja koristelut.

      Poista
  2. Kauniit! Himottaisi kyllä kokeilla mutta ei oikein voi tässä työssä.
    Kivoja vaihtoja sulla!
    Tuo kirja on mulla luettavien listalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hyvä kirja, mutta kannattaa varustautua nenäliinoilla lukuelämykseen.

      Poista
  3. Hienoa, että panostat kynsiisi, naislelisuus kunniaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy jotain yrittää, kun tää mun liikkuminen ei oo kovin naisellista.

      Poista
  4. Kauniit kynnet taas, ei voi kuin ihailla:) mielenkiintoinen kirja vinkkaus täytyykin laittas kirjasto listalle. Nyt menossa hohto etenee aika näppärästi ja haaveilen seuraavaksi Hytösen uusimmasta raaskiskohan ostaa ikiomaksi, katsotaan. Ensi viikonloppu menee vielä poikien turnauksissa, sitten pitäisi helpottaa, laitan mailia, jotta saadaan tapaaminen sovittua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos saadaan lopultakin meidän KIP- treffit järjestymään. Olen kuntoutuksessa 26. 9- 15. 10. Sen jälkeen sitten nähdään.

      Poista
  5. Ai niin ja siis terkuin Anne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnistin sut kyllä. Sun pitää saada oma nettinimi ja avatar.

      Poista
    2. Niin sitä pähkäsin aluksi, mutta tyydyin tylsään itseeni ilman mitään bling blingiä päälle. Paitsi olisiko hyviä ehdotuksia;)

      Poista
    3. Voithan sä olla edelleenkin Anne, kun kaikki tuntee netissä sut sillä nimellä. Laita itsellesi toi pikkukuva, niin sunkin on näppärämpi kommentoida.

      Poista
  6. Kauniit kynnet. <3
    Mukava vaihto kyllä ja jännä sellainen :). Kuviakin, kun pystyy tulkitsemaan usealla eri tavalla.

    Mielenkiintoinen kirja, pitänee pitää mielessä, jos joskus innostuisi lukemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Red Dragon!
      Toi kirja on helppolukuinen ja sen verran mielenkiintoinen, että sen olet lukenut, ennenkuin huomaatkaan. Luulen kyllä, että kirja itkettää suakin melkoisesti.

      Poista

Avaa rohkeasti sanainen arkkusi. Kommentit piristävä aina päivääni.